Thursday, October 8, 2009

I Can't Smile Without You!

You know I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
You see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
If you only knew what I'm going through
I just can't smile without you

You came along just like a song
And brightened my day
Who would have believed that you were part of a dream
Now it all seems light years away

And now you know I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
You see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
If you only knew what I'm going through
I just can't smile

Now some people say happiness takes so very long to find
Well, I'm finding it hard leaving your love behind me

And you see I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
You see I feel glad when you're glad
I feel sad when you're sad
If you only knew what I'm going through
I just can't smile without you


semalam time dalam kereta mo pigi OB, hubby pasang lagu ni pastu hubby suruh saya teka lagu ni ada dalam crita apa. saya pun pikir la.. pikir punya pikir at last dpt juga saya teka. lagu ni muncul di penghujung cerita Hell Boy II. hehehe.. pastu tiba2 hubby genggam tangan saya & dia nyanyi lagu ni ngan penuh semangat. aiyooo.. apa la kunuknya tu syg? hehehe..

cerita laen..

tadi tengah hari saya ambek hubby di YS pastu kami sama2 pigi Pan Pac Sutera utk jemputan rumah terbuka BERNAS. waah.. niece A menang Best Dress, abang haji ngan kak F menang Best Dress Couple. hehehe.. tahniah!





"syg, tahun depan kalo dpt jemputan lagik, jgn pakai baju ni lg k.. mcm berlambak baju melayu syg di almari tu org tinguk..".
(jeles tinguk couple laen yg menang baini.. :P)


My Hero!
(jgn nda tau, kalo dia tinguk si daddy pigang tgn si mummy, dia pun sibuk mo kasi selit dia punya tangan di pertengahan genggaman mummy sama daddy.. :P)


macam lama suda saya nda upload video kan? bah.. enjoy it!


ops! salah upload plak.. tp nda pa la.. syg plak mo padam.. ni gbr d twu bah ni.. time ni mo snap gbr tp tersilap tekan.. pigi video plak.. :P



haaa.. yg ni baru betol.. baru jak dirakam tadi ni.. fyi, kak ony tu ialah kakak sepupu si zahin yg berumur 14 tahun.. hehehe..


Mummy

6 comments:

Maharani said...

wahhhhh!! mcm mo dgigit gigit bah!!! comel btul la c zahin tu bcakap. besar suaranya.

starry~ said...

haha comel gila video zahin nie..

dNsMs said...

haha..ya ALLAH..Cutenya c zahin...ketawak aku meninguk.. 'kakak ony, cnie kau' dgn suara garaunya..hehe.. aunty apa dia nyanyi tu sambil kepak2 tgn tu..yg ku dengar..'ala putut-putut'.. lagu apakah itu

Daddy + Mummy said...

maharani : mcm suara daddynya..kalo mengamuk, 1 dunia blh dgr.. :P

Starry : hehhe..tenkiuu..

Dyg : dia nyanyi 'ala bucuk bucuk'.. Hehehehe..

MummyIrish said...

macam muka nya ni lebih ke arah daddy nya da skg yus..

Anonymous said...

fiffy: tears drop.. tgok crita psl uncle abu wit the love song..huhu..aku plak yg nda tkontrol feel..hahaha..apalaa.. mnyayat hati btul